♥ Svenhippa

Hej hej!

Jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge. Därför ska jag berätta vad vi gjorde för trevligt för två helger sen. Jo, Fredriks kusin ska gifta sig på lördag och vi hade en gemensam möhippa och svensexa för brudparet. Det var superkul och jag tror även de tyckte det. Det är ju det viktigaste. Det var på fredagen det hela gick av stapeln. Vi träffades hemma hos ett av brudparets vänner för att gå i samlad trupp hem till dem. Efter att det blivit lite smått överraskade så åkte vi iväg för att spela laserdome. Verkligen superkul även om tjejerna förlorade alla tre omgångarna :) Sen när vi fått nog av allt skjutande åkte vi hem till brudparets vänner igen för att äta en god italiensk buffé. Senare på natten kom vi igång med sing star. Till och med jag sjöng några gånger. Som sagt en lyckad kväll och natt.

Ha det toppen!

//Sara ♥






Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0