♥ Bröllopsresa

Hej igen!

I morgon åker vi på bröllopsresa till Thailand och är borta i Två veckor! Ni får ha det så bra så länge så hörs vi när vi kommer hem.


Hotellet i Bangkok



Hotellet på Koh Samui

// Sara♥



:Sofie

Hej på er och tack för ett jättefint bröllop!

Ha det nu så bra på er semester och sola och bada för mig oxå, har en känsla av att badsäsongen för min del är över, men det blir ju sommar om ett år igen..



Hej hopp o ha det så bra!

Kram Sofie

2009-08-18 @ 19:00:10
:Sofie

Hej på er och tack för ett jättefint bröllop!

Ha det nu så bra på er semester och sola och bada för mig oxå, har en känsla av att badsäsongen för min del är över, men det blir ju sommar om ett år igen..



Hej hopp o ha det så bra!

Kram Sofie

2009-08-18 @ 19:00:40



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0