♥ Guldvärmeljus?

Hej hej!

En liten efterlysnings så här i spurten... Är det någon som vet var jag kan köpa gulfärgade värmeljus? Det finns alla möjliga guldfärgade ljus, men inga värmeljus! Jag har varit överallt i Malmö och sökt på nätet. Det ända jag hittar är från Broste, men de har utgått så Village som är återförsäljare kan inte beställa till oss. Är oerhört tacksam för hjälp!!

Ha en fortsatt bra dag i solen!!

// Sara♥


:sofie

Hej på dig!

Ja nu e det nära till touch down, ska bli jätte kul att se vad ni har fixat ihop.. Ja man får hoppas att vädret håller i sig, jag har oxå försökt sola men jag förföljs av otur, idag var jag och gjorde ett försök, jag kan säga utan att ljuga eller försköna att jag befann mig under en linje av moln medans det var blå himmel runt om, ungefär som att man alltid väljer fel kö, så har mina senaste solförsök sett ut och jag precis som du (fast defenetivt inte som du..) har klart fel färg på klänningen så det är bara att fortsätta kämpa!



Nu till mitt riktiga ärende (förstår du kanske varför jag inte skriver så många inlägg, du skulle aldrig orka läsa..) GULD VÄRMELJUSEN jag har ett tips men det kanske inte passar in, man kan måla ovandelen på värmeljusen med guldfärg så sjunker den allt eftersom, men det är om ni orkar förstås och om det passar in men testa på ett så får du se.



Nu ska jag gå och dricka vin och läsa bok på balkongen!



Ha det bra så ses vi nästa lördag, jag och Agnes kommer redan på torsdag till Lund vi ska campa lite med min familj.



Kramar Sofie

2009-08-06 @ 21:05:39



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0