♥ Barnmorskan

Hej hej på er!

I dag ska vi till barnmorskan! Alltid lika kul tycker jag. Det är första besöket efter ultraljudet. Vet inte vad som ska göras med antar att det är lite prover som ska tas och kanske lyssna på Gnuttens hjärtljud ♥.

Vi tog kort på magen hos mina föräldrar i fredags (20+6). Ursäkta den fina byxranden mitt på magen :)



Tiden går fort fortfarande som tur va. Sparkarna känns mer och mer för varje dag. Fredrik har fortfarande inte lyckats pricka in några sparkar så han börjar känna sig lite avundsjuk :)

Mamma hade plockat ner mina och min systers små kläder från vinden när vi kom till dem i jul. Så himla söta... vissa saker går att använda oavsett vilket kön det blir men vi kommer självklart ha mer om det blir en flicka.

Ha en toppendag! Här i Malmö lyser solen nu och det känns nu helt plötsligt som vår.

// Sara♥


:unique

Naw...lille bebismagen

2009-12-28 @ 14:21:26
Hemsida: http://saratilling.devote.se
:Linda

Vad härligt med sparkar. Hoppas att Fredrik också får känna den lilla/e snart, det är lite speciellt när alla tre är "tillsammans".

Vilken fin bebismage du har, kul att följa vartefter den växer.

Tusen tack för julkort och grattiskort. Roligt!

Kram från oss

2009-12-28 @ 21:11:59
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Tova

Hehe, det dröjde jättelänge innan min sambo lyckades "pricka in" sparkarna ;) så typiskt, varje gång lillen är super-livlig i magen och jag säger åt någon annan att känna med handen så lugnar han ned sig med en gång... haha...

Lycka till hos BM, jag tycker också det är så mysigt och roligt att gå dit varje gång :)

2009-12-28 @ 21:50:50
Hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet
:Linda

Måste bara skriva att det var likadant för mig som för Tova. Det var som om William stannade upp och lyssnade istället för att fortsätta böka runt. Ett tips är att inte säga utan bara ta Fredriks hand och sätta den på magen. Det dröjer nog inte länge till nu Fredrik innan du också får fysisk kontakt med ert barn.

2009-12-29 @ 19:54:32
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0