♥ Så olika

Hej på er!

Skrev precis ett långt inlägg som försvann!! Grrr! Ska försöka återskapa i mitt minne.

Som Jennie påpekade så har jag glömt att visa er magbilden från förra veckan. Sorry! Ska försöka göra det i kväll. Vi ha ju fått en ny BF, jag är på hel vecka på lördagar nu istället för torsdagar men vi fortsätter nog att ta kort varannan torsdag. På lördag har jag gått 20 hela veckor! Halva graviditeten avklarad! Jag kan inte fatta att tiden gått så fort. Tycker det va förra veckan vi gjorde gravtest!

I lördags träffade jag Fredriks kusin som ska ha sitt andra barn den 13 februari. Hon har mått dåligt sen inprincip dag ett. Känslig för lukter och ett gnagande illamående. Och jag som mår så bra, eller i alla fall som vanligt :) Om jag inte hade haft magen så skulle jag inte veta att jag va gravid! Tänk så olika det kan vara. Jag har ju i o f mina sprutor som jag tar varje kväll. Jag har nu klarat av ca 50 st sprutor och det börjar bli en rutin. Jag mår ju inte dåligt av dem som tur va. Hoppas det fortsätter så här andra halvan också!

Jag är riktigt stolt över mig själv som inte köpt en enda bebispryl än! Jag har haft efter julen som riktilinje... så snart kommer det nog hem nån body eller filt :) Vi har ju självklart börjat kolla på vagn och säng och andra lite större saker. Vi får se vad vi slår till på. Gnutten, vi längtar så efter dig ♥!

Ha en bra dag mina kära läsare!

// Sara♥


:Rebecca

Jag ska inte till Thailand men delar av min familj ska det! Tyvärr har jag inte tid eller råd att åka dit, sen älskar jag att vara hemma på julen. Ja det är kul att följa de som är lika långt gångna, lägger till din blogg i mina favoriter! Och läs gärna mitt inlägg om babyprylar - hur tänker du kring det?

2009-12-15 @ 13:31:35
Hemsida: http://mingravidblogg.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0