♥ Klänningar

Hej igen!

Idag kommer min kära syster Sofia och underbara Line till mig! Ikväll ska vi mest bara umgås och prata. Det behöver jag! I morgon ska vi till Atelje MB och prova våra klänningar. Det ska bli så kul, nu var det flera månader sen vi var där och man glömmer nästan hur den ser ut. Sen ska det bli superkul att se mina tärnors klänningar. Dem har vi beställt i rätt färg, så de har bara provat dem i andra färger. Jag ska inte avslöja hur de ser ut mer än att vi beställt dem hos Forever Yours. Min klänning är från Sweetheart gowns och den 'är underbar! Ska bli så kul att visa bilderna sen efter den 15 augusti.

Ha en bra dag!

//Sara ♥


:martina

Åh, vad spännande det ska bli. Både att få se klänningar och huset. Det ser vi verkligen fram emot! Hoppas ni inte tar ihjäl er :) Satsa nu på bröllopet, huset har ni ju hela livet på er att styra med!

Trist med dina proppar! Hoppas verkligen att dom kan få någon ordning på det.

Kramar från Hultan!

2009-07-14 @ 12:41:48
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/
:Sofia

SV: Men syster yster, du behöver inte vara nyfiken. Du vet ju vad det handlar om. :P Vill bara inte skrika ut det innan det är klart. :)

2009-07-20 @ 19:57:39
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0