♥ Veckan som gått

Hej på er!

Oj då, va dålig jag har varit på att uppdatera. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Vad har hänt sen sist då? Jo, klänningarna var så underbara som vi trodde och vi har nu lagt upp dem och sytt in dem. Vi ska hämta dem på torsdagen innan bröllopet. Det tycker jag känns tajt men alla säger att det är lugnt, så då är det väl det :)

Vi ska lämna in ringarna för polering och gravering i morgon. Vi vill göra det med god marginal då vi har ett par vänner som råkade ut för tråkigheter när det skulle gravera sina ringar. Så nu kommer vi vara utan ring ett tag, det kommer nog kännas konstigt då både jag och Fredrik har på dem jämnt. Men snart så har jag två och en av dem gnistrar så fint ♥.

Den stora saken vi har kvar är vilken vals musik vi ska ha. Det är jättesvårt. Jag vet inte vilka låtar som passar till vals. Ska väl antagligen vara någon viss takt. Eller hur Martina? ;) Jag är ju helt tondöv så det är inte lätt som ni förstår. Sen vill vi ha en ganska lätt låt där man hör takten bra. Vi hade tänkt gå en timmes lektion i bröllopsvals, men det kostar en förmögenhet och danslärarna som vi pratat med hävdar att vi måste ta flera lektioner. Vi kan ju dansa även om det kanske inte är helt rätt ;) Har ni några förslag på valsmusik så skriv gärna i kommentarer. Väldigt tacksam för förslag!

Annars så är det mest festprogrammen som hägrar nu. Sitter lite varje kväll, men kvällarna är korta då jag är hemma vid sju tiden och alla vardagliga sysslor ska göras. Det är synd att inte dem försvinner när man är mycket annat att göra ;)

Här kommer några bilder fårn när Line och Sofia var hos oss förra veckan.

//Sara ♥






































:Sofia

Åh vilken underbar bild du hittade på mig! Ser inte alls ut som ett uppblåst troll. Men du var söt iallafall! ;)

2009-07-22 @ 12:19:30
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0