♥ Egen tid

Hej på er!

Min älskling är i Luxemburg med jobbet och kommer hem ikväll. Han åkte i onsdags så jag har haft några kvällar för mig själv. Visst är det konstigt att när man blir ensam hemma så får man städ ryck. Är det fler som blir sånna? I onsdags så tvättade jag, diskade upp allt som låg framme i köket samt vek tvätt. I går tvättade jag lite till samt började packa. Jag borde ha gjort som säkert Fredrik skulle ha gjort, satt mig i soffan och kollat på tv ( i hans fall vid datorn) ;-). Men jag får sån energi att göra sånt när jag är ensam hemma. Riktigt konstigt.

I går var jag även hos frisören och klippte mig minimalt samt gjorde ljusa slingor. Jag har färgat håret mörkt några gånger nu men jag vill vara blond till bröllopet. Jag blev nöjd så det känns bra. Jag måste nog fylla i utväxten innan bröllopet, men vi får se hur mycket solen tar på håret. Jag visade även några uppsättningar för frisören så hon vet hur jag vill ha det. Hon sa att det passar bra för mitt hår så det känns lugnt och bra.

Ha en bra dag!

//Sara♥


:Erika

Sån blir jag med ibland! Får gärna städryck på natten (om jag skulle råka vara uppe då). Knäppt :P

2009-06-07 @ 14:58:22
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0