♥ Stress

Hej hej!

Jag har en liten stund över på lunchen och tänkte uppdatera er lite.

Som nog alla redan vet så har vi flyttat in i huset nu! Altt är huller om buller i hela huset. Det ända som är någolunda ordning på är köket och den inglasade altanen. Kläderna ligger fortfarande i resväskor och påsar. I vardagsrummet står alla möbler och flyttkartonger i en stor röra och vi sover i TV-rummet! Jag som hatar att ha oordning får stå ut ett tag till. :-)

I lördags överraskade alla Fredriks vänner honom och kidnappade honom för en riktigt rolig dag. Fredrik fattade inte ens när alla kommit in i hallen att de var där för svensexa. Han frågade vad gör ni här!! Haha! Han hade en riktigt rolig dag och av bilderna att döma så ser det verkligen ut så. Jag undrade där ett tag om det var den mannen jag ska gifta mig
med... haha!


Så här förvånad blev Fredrik när 14 grabbar stormade in i huset i lördags morse.


Det var klassiker tema på svensexan. Här springer han en runda i Lund.


Snygga skidor hade de skaffat till mini vasan i Lund.


Är det denna mannen jag ska gifta mig med?



Medan Fredrik hade en underbar dag/kväll/natt med sina fantastiska vänner så kämpade jag, mamma och pappa med huset. Jag målade taket i sovrummet två gånger, mamma målade hyllorna i linneskåpet vita (var bajsbruna innan) och pappa rev väv och panel i källaren. Fredrik tycket i alla fall att vi varit duktiga. Så nu vill vi få färdigt sovrummet så fort som möjligt så vi kan få iordning på ett rum i alla fall. Stress när vi kommer hem och sterss på jobbet så jag hinner klart med allt innan semestern.... nerdräkninge har börjat!

Ha en superdag!

//Sara ♥

:Anonym

Ja jag hade riktigt skoj. Att ni inte har tid är väl lite erat eget fel som köper hus typ en månad innan ni ska gifta er. ;) Det skriker ju inte direkt tid över av det! :P

2009-07-01 @ 12:04:07
:Sofia

Ja jag hade riktigt skoj. Att ni inte har tid är väl lite erat eget fel som köper hus typ en månad innan ni ska gifta er. ;) Det skriker ju inte direkt tid över av det! :P

2009-07-01 @ 12:04:45
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Sofia

SV: Jag vet jag är grym. Fast jag har nog fått nån sjukdom! Ja jag kommer. Jag vill komma. Ska bara hitta tåg som inte ruinerar mig.

2009-07-02 @ 00:31:59
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Sofia

SV: Jag vet inte vad som händer. Mamma gissar på solsting.

2009-07-03 @ 11:39:04
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0