♥ Bilder från vinprovningen

Hej på er!

Helgen har varit bra. Hoppas ni också haft en bra helg.

Vi hade väldigt trevligt med min kollega och hennes kille i fredags. Då bjöd vi på grillad fläskfilé med klyftpotatis och portionskladdkaka med jordgubbar och glass. Det var en uppskattad meny. Tack för en trevlig kväll. Det får vi göra om snart.

I går hade vi vår vinprovning. Det blev väldigt lyckat. Vi provade två vita viner och tre röda. Alla "deltagare" fick välja sin favorit och sen räknade vi ihop resultatet. Som tur var så valde jag och Fredrik samma vita och samma röda! Hade varit lite jobbigt om vi valt olika ;) Nu ska vi ringa i veckan och bestämma ett möte med vår fest arrangör. Tack för att ni kom och att ni ville hjälpa oss med detta.




Jag fick dessa fina liljekonvaljer av mina underbara favorit tjejer!
Tack Ella och Alva!



:Sofia

SV: Tack! Klart jag kommer. Känner mig nästan lugn nu. Den svåra biten är alltid att få komma till intervjuv liksom.



Åh lijekonvaljerna har nästan blommat klart i rabatten. Måste typ plocka dom nu, dom kommer inte hålla till min födesedag tror jag. :(

2009-05-19 @ 10:47:38
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0