♥ Falskt alarm?

Hej på er!

Läkaren ringde i dag efter att hon tittat på röntgenbilderna från Stockholm, där jag var förra gången. Enligt dem bilderna så hittar de inga nya aktiviteter, som de kallar det, utan bara rester från den förra som jag hade i juni 2008. Alltså vill läkaren avvakta och se om svullnaden går ner men gör den inte det på en vecka så ska jag nog ändå behandlas. Hon sa att det i så fall är en väldigt lite propp som inte syns på bilderna. Men som både hon och jag då undrar är vad det kan vara i så fall. Det är fortfarande oklart, men jag ska vila från träningen den här veckan så får vi se vad som händer. Men en ska som är söker och det är att symtomen är dem samma, svullen, rodnad och öm om jag kommer emot. Jag vet inte om jag är glad eller vad jag är. Jag borde vara det så det är jag väl egentligen. Är väldigt nöjd om jag slipper trycka i mig stark medicin igen. Jag skriver igen om vad som händer.

Ha en bra kväll!

//Sara ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0