♥ Offert

Hej hej!

Nu i veckan fick vi den första offerten! Skit, det är dyrt att renovera. (Jag visste det, men ändå!) Vi hade våra tankar om hur mycket det skulle kosta med den summan som offerrten visade var vår slutsumma, när allt är klart och vi kan börja möbler där uppe. Tyvärr så blev vi inte så nöjda med offerten för vi anser att det inte är nått som ingår. Inga möbler till badrummet, inget kakel och ingen isolering till taket. Den största delen är arbetskostand. Och visst vi får dra av hälften men ändå. Vi belv lite chockade. Men den andra snickaren ska skicka sin offert i början på nästa vecka. Vi får se vad den säger. Är den ganska lika så är det ju så mycket det kostar helt enkelt. Jag hör av mig om det. Vi började i alla fall titta lite på vad vi vill ha för inredning i badrummet. Vi är nog ganska överrens som tur vad. Vi ska i alla fall ha två handfat och en stor spegel. Vi gör nämligen iordning oss samtidigt på morgonen och är då ivägen för varandra typ hela tiden. Vi är inte ute efter nått extra, utan nått vi kommer tycka om om tio år också. Det ska ändå vara kvalite på sakerna så det håller. Vi tror vi kan hamna på knappt 50 000 för materialet i alla fall. Det är mycket beslut ska ni veta. :)


Så här ser badrummet ut på entreplan. Som ni ser kommer det vara endel beslut när vi ska göra om detta också. Men det blir nog till nästa höst. Vi får leva med detta underbara kakel och inredningen så länge. Vi får se hur länge jag står ut med det.






:Linda

Det är dyrt att renovera, jag vet. Badrum och kök är väl det dyraste. Jag tycker inte att det där badrummet är alltför farligt, vi hade currygul inredning med bajsbruna väggar då vi flyttade in... =) Vet man att det rör sig om en kortare tid så klarar man det. Lycka till och hoppas att ni får en bra offert.

Kram

2009-05-30 @ 22:06:29
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0