♥ Stockholm

Hej på er!

Jag berättade inte så mycket vad vi gjorde i Stockholm förra helgen. När vi kom på torsdagen så vad det fint väder och vi gick runt lite på Götgatan och hamnade tillslut på en uteservering med ett glas rosé. Det var riktigt mysigt.

Både fredagen och lördagen bjöd på mulet och regnit väder. Därför blev det en heldag på stan innan konserten på fredagen. Både jag och Fredrik köpte ny jacka. vi har dem på oss på bilderna från förra inlägget. Som svar på din fråga A-S, min jacka är från Esprit och den köpte jag på Ålhens City. :) Jag är riktigt nöjd med den. Fredrik hade lite svårare att bestämma sig för en jacka så han köpte två och lämnade tillbaka en på lördagen innan vi åkte hem. men han blev också nöjd tillslut :)

På lördagen träffade vi upp familjen Olhson-Gunnarsson-Kristensen och gick på Nordiska museet med dem. Vi avslutade vår dejt på TGIF med suveräna burgare. Tack för en trevlig eftermiddag!

På söndagen satte vi oss i bilen och körde hem till mina föräldrar för att fira min kära syster som fyllde 21 år. Hon är en stor tjej nu :). Vi åt tårta och god mat.







:Sofia

SV: Jadå det är lugnt! :)

2009-05-28 @ 12:14:13
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0