♥ Underbara hjärta

Hej på er!

I dag är glad dag! Vi var hos barnmorskan i dag och jag gjorde om min sockerbelastning och blodtrycket, som båda låg för högt förra gången. Jag har tagit blodtrycket varje dag hemma i tre veckor och det var min BM nöjd med nu. Så nu slipper jag oroa mig för högt blodtryck på ett tag i alla fall. Sockerbelastningen visade förra gången att jag låg i gråzonen mellan bra värde och graviditetsdiabetes. Men i dag låg värdet på en normalnivå. Skönt! Det mest underbara med denna dagen är att vi fick lyssna på Gnuttens hjärta!! ♥ BM hittade hjärtat direkt och allt lät bra. Det var riktigt häftigt att få höra att det slår ett litet hjärta i mig. Det blir mer verkligt när man får bevis på att den lever där inne i mig.

Ha en fortsatt bra kväll!

// Sara♥

:Sofia

Åh moster blir varm i sitt hjärta när hon hör att allt är bra med Gnutten! ♥

2009-11-11 @ 23:19:13
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Marie Brander

Vad mysigt det låter! Litet hjärta som slår fort fort fort:)

2009-11-12 @ 09:08:28
:martina

Härligt! :)

2009-11-12 @ 11:11:25
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/
:Camilla

Åååå, kommer nog aldrig glömma när vi hörde Noahs hjärta första gången. Det kan man leva på länge. Det där med sockerbelastningen är inge vidare. Jag låg också illa på sockret nästan igenom hela min graviditet, men det har även att göra med vad du äter dagen innan och till frukost. T ex är juice och yoghurt två sockerbomber som kan skjuta sockernivån i höjd. Coca Cola dagen innan är heller inget att rekommendera! Hoppas att du slipper allt det där med sockerbelastning och graviditetsdiabetes! kram kram

2009-11-12 @ 20:46:12
Hemsida: http://camc.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0