♥ 1+1=3 ♥

Hej på er mina kära bloggläsare!

I dag kan jag berätta om den glada nyheten att vi ska bli en till i familjen ♥ I början på maj är beräknad födsel och vi ser framemot detta jättemycket!

Jag mår väldigt bra, inget illamående i alla fall, vilket jag bävade för! Lycka!

Så nu har snickarna press på sig så allt hinner bli färdigt innan Gnutten kommer, som vi kallar den för ♥

Ni kommer få följa mina tankar om graviditeten och bebisar. Det ska bli kul att äntligen få dela med mig av detta till er.

// Sara♥

:Line

Massa grattis till er!!! Blev så glad när du ringde och berättade! Max frågade vem det var jag hade pratat med när vi la på och varför jag såg så glad ut ;-) Han hälsar och gratulerar oxå till er båda! Många kramar!

2009-10-11 @ 21:30:10
:martina

Ååh, äntligen! Grattis i massor :)

Kramar till er!

2009-10-12 @ 11:18:52
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/
:Linda

Ett stort grattis! Hus, bröllop och nu det största av allt, barn! Underbart och spännande. Skall med glädje följa er resa till en liten familj. Kom ihåg att inte tro att något är fel bara för att du inte reagerar som alla andra under deras graviditeter. Det är roligt att jämföra, men varje graviditet är unik! Åh, blev så glad för er skull när Patrik berättade. Världens största grattis från oss tre till er!

Jag står med glädje till förfogande om det är något du/ni undrar, men som sagt. Det är inte säkert att jag kände och tänkte likadant. =)

Kram

2009-10-12 @ 18:06:49
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Marie Brander

Hej på er och Grattis!

Vad roligt! Hade gärna grattat er i lördags om det inte var så att ni redan hade gått hem då jag hörde det. Roligt! En majbebis!!!

2009-10-12 @ 20:51:07
:Sofia

SV: Yes det är omslaget jag gjorde. Tror jag är lite nöjd, men du vet hur jag är. :P Ja det är riktigt najs att kunna ta sig hem från Avenyn på en kvart. :D



GRATTIS igen för övrigt. ;) Jag ska bli moster. Thihii! :D

2009-10-12 @ 22:31:26
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Camilla

GRATTIS! Vad härligt. Nu har ni verkligen något alldeles extra och underbart att vänta er. Helt klart det bästa jag varit med om. kram kram

2009-10-13 @ 07:41:24
Hemsida: http://camc.blogg.se/
:Jeanette Karlsson

Stort grattis!! Jättekul!

2009-10-13 @ 18:08:12



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0