♥ Bonde söker fru

Hej på er!

I går drog nya avsnitt av bonde söker fru igång. Det verkar vara riktigt härliga bönder. Men förr så valdes de bönder med flest brev ut att följas under programmet. Nu valde ju TV4 ut helt själva vad det tyckte. Det va lite konstigt tycker jag. Två av bönderna fick ju "bara" runt 30 brev medan en av dem de inte valde fick ca 100 st brev. Det blir säkert jättebra att följa just dessa bönder med de har gått ifrån sitt koncept.




Bönderna som vi får följa Janne Hansson, Thilde Höök, Pecka Östling och Roger Karlsson.

foto: TV4

Ha en toppendag!

// Sara♥


:Marie Brander

Oj inser att jag missade premiären!!! Ska bänka mig nästa vecka. Ses på lördag.

2009-10-08 @ 11:04:03
:Sara

Marie: Gjorde du? Jag sitter bänkad på onsdagar från och med i går:) Det är ju Greys efter det! Ska bli kul att ses på lördag. Kram

2009-10-08 @ 11:44:27
Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0