♥ Helgen som va

Hej på er!

I helgen som va så va vi hos min familj och firade födelsedagar och flyttade min syster till egen lägenhet.

På fredagen åt vi kräftor och eftersom min man kommer från småland så är min pappa noga med att han får smaka på riktiga kräftor när han är i vår familj :) Det va supergott! Tack för det, mamma och pappa!

Lördagen började med gemensam frukost med hela familjen inkl min farmor. Det är alltid lika mysigt att vara allihopa. Sen började vi packa in systers saker i släpkärran och körde sen vidare till hennes nya boende. Lägenheten är jättefin... eller kommer bli det när hon fått ordning på allt. Den ligger toppen, både nära till skola och jobb :) Jag tror hon kommer trivas kanon.

På lördagkvällen va vi ute och åt för att fira min pappa och farmor som fyllde år under helgen. Farmor fick en fotobok som jag gjorde av bilder från bröllopet. Hon blev väldigt glad. Pappa fick en japansk whiskey, han blev också glad :)

På vägen hem på söndag svängde vi förbi våra vänner som blev föräldrar för två veckor sen. Vi hade köpt blommor och sen söt body till den lilla prinsessan. Jag fick även mysa och gosa med det lilla knytet ♥ så söt!

Det va även storm denna dagen och flera tarfikolyckor med släpvagnar inträffade på väg hem. Vi klarade oss som tur va. Men man kan inte låta bli att tänka vad som kan hända om man råkar vara bakom en släpvagn som helt plötsligt lyfter och flyger i väg några meter över vägbanan. Puh!!

Ha en toppen dag!

// Sara♥





Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0