♥ Takpannor

Hej hej!

I lördags kom det en kille från Växjö och plockade ner våra takpannor! Så nu har vi ett tak utan takpannor och självklart har det ösregnat sen dess :) Det ska inte vara nån fara säger snickaren. Måndag nästa vecka så läggs det på ny papp.

Vi var också och beställde inredningen till badrummet i lördags. Det blir det svarta från Aspen som jag visde för ett tag sen. Ett dubbelhandfat och ett högskåp är beställt. Kommer blir kanon. Vi har också nästan bestämt vilket kakel och klinker vi ska ha. Det som inte riktigt är klart är hur duschen ska se ut. Glasblock eller en fast glasvägg? Vi får se vad vi kommer fram till.

Så här ser taket ut nu!





Här ser ni den preliminära planlösningen på övervåningen. Eller ja, det blir nog så här i stora drag :) De sträckade linjerna behöver ni inte bry er om. Det är till för konstruktionen.



Ha en toppendag!

// Sara♥


:Erika

Det fanns ju inte jättemycket att se alltså.. Räckte gott med de dagarna! Men en väldigt fin och ren stad tycker jag.



Ska jag boka tågbiletter tycker du? Kan ta ett som är framme på fm nångång kanske? Kommer nog bara blir jag men det kanske är lika bra det, så kan vi snacka lite skit :) När önskar du att jag åker på söndagen? :)



Kram

2009-10-26 @ 20:05:27
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/
:Line

Hoppas det gick bra och att det inte regnade in! Hörs snart igen! Kramar!

2009-10-26 @ 21:37:51
:Sofia

Åh najs! Gillar klädkammaren! :D Där ska jag leka kurragömma med Gnutten! ;)

2009-10-26 @ 21:49:14
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:martina

Jag röstar på fast glasvägg :) Härligt att det rullar framåt! Ha det fint!

Kram

2009-10-28 @ 11:26:33
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0