♥ veckorna går :)

Hej hej!

I söndags va vi en sväng på NOVA Lund och jag köpte mig mina första mammabyxor på Polarn och Pyret. Är supernöjd. Det är ganska lågt resår så vi får se hur det känns när magen blir större, men just nu kommer jag inte i mina vanliga jeans så dessa känns toppen just nu i alla fall.


Bild lånad från polarnopyret.se


Som sagt veckorna går... i morgon går jag in i vecka 14. På jobbet är vi alla tre anställda gravida så vi har jättekul och pratar varje dag om något bebis eller förlossningsrelaterat. Min kollega J ska ha i början på januari, efter det kommer nog tiden gå långsamt för mig och K som inprincip ska ha samtidigt i början på maj. Jag är jätteglad att jag har dem och kan fråga vad som helst och ser väldigt mycket framemot att tillbringa mycket av min mammaledighet med dem.

Ha en toppendag!

// Sara♥


:Line

Ser så mysigt ut! Förstår att ni tre har mkt att prata om! Skönt att ni har varandra =) Kramar!

2009-10-29 @ 13:49:19
:Sofia

Haha coolt! Värsta mysigt! Du fryser ju inte om magen och det är ju bra. Du måste hålla mitt systerbarn varmt! :D

2009-10-29 @ 15:19:04
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:läsare

kan vi inte få se din mage..:)

2009-10-29 @ 21:10:21



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0