♥ Bilder från släktgolfen

Hej hej!
Tänkte bara berätta om helgen då vi hade släktgolfen här hemma hos oss. Vi hade tur med vädret och fick en riktigt fin höstdag med sol och uppehåll. Vi hade väldigt trevligt som vi alltid har på denna tävling. Både jag och Fredrik är nöjda med våra rundor även om placeringarna inte va nått vidare. Fredrik blev 6:a och jag 8:a av 13 st. Men efter två rundor på hela sommaren så är jag nöjd med mina 30 p (jag hade faktiskt 19 p efter första 9).







// Sara♥

:Sofie

Hej!

Ser att Többe har fin byxorna på sig.. hoppas han inte fick någon gräsfläck, de kan vara svåra att få bort..:)

Hoppas allt e bra annars, hoppas att vi ses i Nässjö den 10/10.



Kram Fam Kristensen Gunnarsson Ohlson

2009-09-16 @ 19:25:53
:Sofia

SV: Jaa visst blev dom fina?! :D Älskar dom! Har inte hört nåt om tapetseringen än. Dom bestämmer ju inte det förren efter besikningen, vilket dom oftast gör den första. Men jag ska ringa nästa vecka och kolla läget tänkte jag.



Älskar att Frippe har dom byxorna på sig! :D

2009-09-16 @ 21:59:25
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Sara

Haha! ja, han tycket det va dax att använda byxorna igen. Han orkar inte vänta till erat bröllop Sofie! Dom är faktiskt riktigt snygga som golfbyxor ska ni veta.

2009-09-17 @ 09:19:07
Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0