♥ Talen

Hej igen!
Vi vill tacka alla våra vänner och släktingar som höll tal eller annat spex på vår bröllopsfest. Det var många roliga och bra tal. Tack än en gång för att ni gjorde det för vår skull! Vi vill självklart också tacka vårt toastpar som organiserade alla talen så det blev perfekt! Tack för det, Sussi och Johan!
// Sara ♥ Fredrik

:Sofia

SV: Bion var jättebra. Tyckte nog iofs Män som hatar kvinnor var bättre. Men den var spännande och jag ser fram emot sista filmen.



För övrigt så är jag inte ett dugg nöjd med mitt tal. Jag sög juh! :P Det var Anders fel, han hällde i mig lite för mycket alkohol under middagen. :P Jag tar igen det i framtiden. 25-års fest, javisst! :D

2009-09-24 @ 21:06:01
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0