♥ 37+5

Hej!

I början va både jag och Fredrik väldigt noga med att räkna veckor och dagar. Men nu när det närmar sig så är det som om det inte spelar nån roll... den kommer ju ändå när den vill :)

Men i går va jag på 37+5 och nu spricker jag snart :)




Jag trodde jag hade kommit undan bristningar för jag trodde nämligen att bristningarna blev på sida, men jag har fått bristningar runt naveln! Jättekonstigt ser det ut... jaja, inte mycket att göra.


Nu ser jag framemot i alla fall några dagar med vila.

// Sara♥


:Marie B

Lycka till nu med sista spurten. Klappa magen och lapa sol:)Tänker tillbaka att det var precis samma tid som jag gick och väntade med Vincent. Det året blev det högsommarvärme i maj. Härligt var det.

2010-04-24 @ 16:01:59
:Marica

Njut av sista tiden som gravid!! Även om det kanske är svårt..(sura uppstötningar, svårt att sova,tugnt att gå,nästäppa..you name it)

men jag lovar att det är värt det! vi ser fram emot att få träffa den lille krabaten som växer i din mage...

vi ses på Midsommar!

kram från ett vårigt åre!

2010-04-24 @ 19:58:26
:Camilla

Jag fick också bristningar runt naveln. Har ju haft piercing och fick en mitt i hålet. Det är INTE vackert idag. Men det ska ju synas att man fått något så fantastiskt som barn. =) Njut av de sista dagarna nu. För sen får du fullt upp. kram kram

2010-04-26 @ 09:49:50
Hemsida: http://camc.blogg.se/
:liindblaads

heej skuulle du vilja rösta på mig i veckans blogg ? skulle vara super snällt :)

direktlänk ; http://anythingbutsimple.blogg.se/2010/april/finalisterna-1.html

2010-04-26 @ 10:04:42
Hemsida: http://liindblaads.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0