♥ 7 april

Hej hej!


Vet ni va det är för dag i dag? :) Jo, det är 1 kalendermånad kvar till BF! Det stämmer ju även in på att det är 30 dagar kvar! Shit, det närmar sig ♥


Du är på dag 250 av 280. (89,3%)
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 4 fulla dagar (v35+4).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 7 maj 2010
Du har 30 dagar kvar till beräknad förlossning.


Magen 35+0 i söndags. Ibland känns det som om den växt över natten. "så här stor va jag inte igår" :)


Nu har nedräkningen verkligen börjat. Vi har nog inte börjat bli nervösa men det kryper på allt mer. Jag ska bara jobba två och en halv vecka till sen ska jag öva på att slappna av, som min barnmorska säger. Vi får väl se hur mycket jag hinner. Vem vet, vår Gnutten vill kanske komma tidigare? :)

Vi längtar så efter dig!

// Sara♥




:Sofia

Du ser underbart fin ut...

Tiden kommer säkert gå snabbt till bf... ;)

Skönt att se att Fredrik är så bra på att så gräs, ett sådant proffs kan ju komma och hjälpa oss när vi ska så på baksidan... Hihi...

Ha det toppen.

Kramar

2010-04-07 @ 13:48:44
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/
:Sofia

Haha. Ja, jag är helt säker på det. Jag hade jouren...

Tokigt kan det bli ibland...

Vi får la se vad det finns att göra när vi kommer på besök och tvärtom...

Jag har en kompis som är trädgårdsmästare och hon låter mig inte ens klippa rosorna vid trappan... Så jag misstänker att hon vill hjälpa mig med gräset också, "så att det blir rätt" som hon brukar säga.

Titta på när de arbetar?

Jag vet inte om jag har ro till det... Får myror i brallan av att bara sitta still. Hihi...

Fast å andra sidan har jag ju inte en bebis att släpa på... ;)

Kramar

2010-04-07 @ 14:55:51
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/
:Linda

Härligt! Det är lika troligt att det är 14 dagar kvar som 30... Så ni gör helt rätt som räknar ner. Men jag tror fortfarande på 100510, så det är nog 33 dagar kvar... =)

2010-04-07 @ 17:44:40
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Line

Tänk vad tiden har gått fort, inte långt kvar nu! Va så kul att få se magen live i helgen, inte samma sak som att se den på bild! Hur fin som helst på bild och ännu lite finare i verkligheten =) Sköt om er! Kram!

2010-04-09 @ 12:38:51



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0