♥ Glada nyheter

Hej hej!

Det bara haglar in glada nyheter i vårt liv.

Den senaste är att våra underbara vänner Anna-Sara och Joakim har förlovat sig. Ett stort grattis till underbara ni!






Njut nu av ännu en helg med dina nära och kära! Glöm inte vad dem betyder för dig. Framför allt kan det inte sägas för ofta ♥ Vårda kärleken i ditt liv!


// Sara♥


:Martina

Åh, vad roligt! :) hälsa till dom från oss!



Hoppas allt är bra med er och lill* gnutten :) Vi måste höras av snart!

Nu ska jag åka till golfbanan och börja grönakortetkurs som jag ska gå i helgen! Så snart är jag också med i gänget :)



Ha det så bra i helgen!

Kram M.

2010-04-16 @ 16:01:20
:Sofia

Så himla kul! :D Hälsa från mig också!

2010-04-16 @ 19:09:15
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Line

Va roligt! Hälsa och gratulera!

2010-04-16 @ 23:09:45



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0