♥ Ny gammal hall

Hej hej!

Nu äntligen är jag klar med mitt lilla sidoprojekt, hallen. Den är klädd med underbar träpanel från golv till tak. Vi har bestäm att vi ska låta det vara så så länge. Men jag tycker ju ända vi skulle frächa upp den lite. Jag har bla klätt två pallar i mysigt "fårskinn". Jag blev faktiskt väldigt nöjd.

Jill: Här ser du att allt inte är nytt. det har bara inte funnits anledning att visa det gamla :)



Det tidigare ägarna måste bara älskat träfärg :( suck!

// Sara♥


:Ylva

Vaddå älskar inte alla lackad furu från golv till tak...? ;)

2010-04-01 @ 15:45:23
:Sofie

Ja furu eller inte fint blir det i varje fall! Duktiga ni, nu får vi hoppas att det blir fint väder på midsommar annars får man inte en lungn stund med att hålla Agnes ifrån allt det fina...:) hoppas allt e bra med make och mage! Kram

2010-04-01 @ 19:18:10
:Tova

Åh så fint det blev med pallarna!



Oh ja, snart är det din tur också! Rätt vad det är sitter ni också med er lilla guldklimp, och man minns knappt hur det kändes att vara gravid :)

Hoppas du mår bra såhär mot slutet?

2010-04-01 @ 21:38:35
Hemsida: http://metrobloggen.se/trasslet



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0