♥ Pepparkaksbak

Hej på er!

Här har vi haft pepparkaksbakning för fulla muggar. Tre hjärtan att hänga i köksfönstret, kärlekshjärtan att äta och ett pepparkakshus. Vi har aldrig haft nån tradition att baka pepparkakor hemma (vad jag kommer ihåg). Jag vet att vi gjorde pepparkakshus när jag var liten men mamma brände sig på sockret en gång och sen dess har vi inte gjort nått mer. Men jag kände att jag ville prova. Här är resultatet :)




I morgon kommer min syster hit och myser i några dagar. Ska bli så kul! Signe saknar sin moster :)

Efter detta mysiga besök kommer underbara vänner från Åland hit, familjen Larson-Sundman. Det ska bli fantastiskt kul att träffa dem. Deras lilla Bianca är 4 månader och vi har inte hunnit träffa henne än. De stannar hela helgen så vi har gott om tid att umgås och ta igen en massa skvaller :)


// Sara♥


:Linda

VI ser fram emot visiten. William säger att han skall äta upp Fredriks lördagsgodis... ha,ha! Han tror att alla går och köper några godisar i en påse på lördagen... =)

Måste säga att jag är imponerad av hur du lyckades med sockret till pepparkakshuset, jag geggade som bara den... =) Roligt att skaffa egna traditioner i familjen. Härligt.

Ses snart!

2010-12-07 @ 15:36:19
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0