♥ Barnvagn

Hej hej!

Nu har vi bestämt oss för barnvagn! Det blev denna skönhet, Brio Sing. Vi valde en grön som passar till båda flicka och pojke. Vår vagn har även grön sufflett, inte svart som på bilden. Vi är jättenöjda. Den är liten, smidig och lätt att fälla ihop. Den får även plats i vår nuvarande bil, vilket jag tycker är skönt. Jag ska väl vara ärlig och säga att jag fick bestämma ganska mycket när det gällde vagnen, då Fredrik tycker att det är jag som ska ha den mest :)


brio_sing
















I helgen var mina föräldrar här och vi var och kollade på åkpåse till vagnen. Det är så himla svårt det där. I början på maj kan det vara både 10 och 25 grader. Jag har i alla fall valt en svart som vi även kan ha i höst när vi går över till sittvagnen. Blir det jättevarmt i maj får jag väl bara ha en tunn filt. Det löser sig säkert :)

Ska visa er bild på just vår vagn lite senare :)

Ha en skön kväll!

// Sara♥

:Linda

Vad fin, den kan ni stolta glida runt med sen. Härligt! Roligt att ha köpt bebisens första fordon.

2010-02-07 @ 21:21:31
Hemsida: http://´buslarson.blogg.se/
:LaLizita

Det ser ut att vara en bra och smidig vagn Sara! :) Jag undrar om du har förändrats mkt sedan jag såg dig sist! :) Har messat med J, hon sa att hon skulle höra av sig när hon skulle in till stan! Då tycker jag vi kan träffas allihopa! Hade vart kul :)

Kram

2010-02-07 @ 22:47:42
Hemsida: http://lalizita.blogg.se/
:Emma

Jätte fin barnvagn! Jag tycker det blir så mycket mer verkligt när man får hem alla sakerna:D Tjoa till när du lagt upp bilderna:)

kram/Emma

2010-02-08 @ 15:29:29
Hemsida: http://www.metrobloggen.se/bondebrud



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0