♥ OS glädje

Hej igen!


Måste bara kommentera OS gulden som vi fått. Vilka duktiga idrottsmän och kvinnor vi har i detta relativt lilla land. Helt magiskt! Trodde inte så himla mycket på Björn Ferry igår så vi hade "bara" på tv med ganska högt ljud medan vi satte upp panel i taket. Tillslut hörde jag att det började blir spännande.... vi sprang in till TV och såg från sista skjutningen. Så kul att han fick ta ett guld!


En annan sport som jag självklart följer så här i OS tider är ju konståkningen.  I natt åkte Adrian sitt korta program och blev historiskt som första svensk att sätta en kvadrupel (fyra varv i luften) på tävling. För er som inte vet så har jag och min syster ganska starka "känslor" för denna kille, då vi tränade tillsammans i KKK (Kungsbacka konståknings klubb). Det är extra kul att följa honom då man vet hur han var i början av sin idrottskarriär . Lycka till med långa programmet, Adrian!


Bild lånad från svt.se


:Line

Vilken mysig alla hjärtans dag och så fint det blev i somrummet! Ser jättemysigt och behagligt ut!! Ska bli riktigt kul att se huset med alla dessa förändringar från i somras när vi såg det sist! Kan du inte lägga upp en bild på din fina mage med så vi får se vad som händer med den med. Ha det toppen! Kramar från ett kallt och snöigt Umeå!

2010-02-17 @ 13:15:27
:LaLizita

Hej! Det gick inte att kommentera på inlägget med ert fina sovrum.. Jättemysigt ser det ut! :)

Kristina sa häromdagen att hon va jättestor nu! Är inte ni ungefär i samma tid? Jag är nyfiken på hur din mage ser ut nu! Kan man inte få se helbild från sidan och inte bara magen :D

Kram

2010-02-17 @ 22:33:12
Hemsida: http://lalizita.blogg.se/
:unique

så mysigt sovrum. var får du alla idéer från?

2010-02-17 @ 22:56:35
Hemsida: http://saratilling.devote.se
:unique

Såg att någon frågar efter magbild =) Jag tycker detsamma

2010-02-18 @ 20:46:27
Hemsida: http://saratilling.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0