♥ Trappan!

Hej på er!

Jag måste bara visa er vad vi fick se när vi kom hem i går! Vår efterlängtade trappa! Så bra det blev! Trappan är ju nått vi inte har sett i verkligheten utan bara kunnat föreställa oss hur det skulle bli. Men visst känns det som en övervåning nu och inta som om man går upp till vinden i en garderob? Vet att det kanske är svårt för er att se/förstå men håll bara med mig :)







Jag blir så frustrerad ibland när det gäller hantverkare. Allt har flytit på så himla bra i tre månader och det har varit resultat varje dag. Men i två veckors tid har det näst intill stått still fast elektriken och rörläggaren inte är färdiga. När jag var hemma tisdag och onsdag så var dom är några timmar och jag påpekade att vi vill ha det klar nu när det "nästan" är helt färdigt! Men när vi kom hem i går hade verken elektriken eller rörläggaren varit där!! Suck! Trodde duschen va inkopplad nu. Vad är problemet, koppla på vattenet nu för f*n! Jag kan inte förstå vad som är bra med att åka runt och hatta på olika ställen. Borde det inte vara lättare för alla parter att göra färdigt på ett ställe innan man åker till nästa? Jaja, det lär jag aldrig få svar på. Men nu har "arbetsledaren" lovat att det ska vara helt klart på tisdag. Vi får väl se, säger jag :)

Ha en toppen helg!

// Sara♥


:unique

det är alltid likadant. varför gör de så???



snygg trappa. du måste vara i extas?

2010-02-07 @ 03:30:32
Hemsida: http://saratilling.devote.se
:Erika

Wow vilken skillnad! :D

2010-02-07 @ 12:53:56
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/
:martina

Der där blev ju toppen! Ser verkligen ut att bli en annan känsla när man ska gå upp :)

2010-02-07 @ 21:21:39
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/
:Ylva

om ni har haft hantverkare i 3 månader och inte haft problem förrän nu så kan jag bara säga grattis till er stora TUR!

2010-02-09 @ 13:13:02
:Veronica

Vad snyggt:) Det där med hantverkare... Du skulle haft min sambo som elektriker han håller med dig att göra färdigt och inte hatta runt!
Hoppas nu att det är klart på tisdag!

2013-05-22 @ 21:30:59
Hemsida: http://4livliga.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0