♥ Snöig helg i Småland

Hej på er!

I kväll ska jag ha fredagsmys med Sussi och hennes pojkar Calle och Ville. Våra män ska ut och roa sig i den stora staden Nässjö :) Det ska i alla fall bli supermysigt att umgås med Sussi ikväll. Lär nog bli en del bebisprat :)




På lördag ska vi åka pulka och grilla korv med alla barnen som har ploppat upp i gänget det senaste 5 åren. Härligt! Tänk va livet svänger fort. Ett par i gänget ska ha sitt andra barn vilken sekund som helst. Hoppas den har tittat/tittar ut innan vi åker vidare på lördag eftermiddag.




Efter pulkaåkningen ska vi vidare till Hultsfred och Martina och Patric... vi brukar träffas när våra killar hittar nått med skidor att göra :) På söndag går nämligen ett skidlopp i Nybro inför Vasaloppet. Det är bara att sätta på sig varmaste kläderna och se glad ut :) Jag kommer nu mer inte i mina termobyxor så jag har lånat min mans som jag än så länge kan stänga :)

Ha en toppenhelg, det ska vi ha!

// Sara♥


:Mannen

Beskrivningen av att du lånar mina byxor gör att jag framstår som tjock. Hmm...men låt gå för den här gången. ; )

2010-01-29 @ 12:55:28
:unique

haha... rolig kommentar från mannen din

2010-02-02 @ 10:03:54
Hemsida: http://saratilling.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0