♥ Blodtrycket

Hej på er!

Jag har varit hemma från jobbet några dagar pga högt blodtryck. Konstigt det där... jag förstår inte riktigt hur blodtrycket funkar och varför man kan få högt blodtryck. Det är inte riktigt mitt kit det där. Tur att det finns andra som förstår sig på sånt. Jag fick i alla fall låna hem en blodtrycksmaskin för att kolla det själv. Det är helt ok nu, men jag hade ganska lågt blodtryck vid inskrivningen som min barnmorska tar hänsyn till. Det ligger högre men ändå helt ok säger hon. Ska bara försöka ta det lugnt och inte stressa varken hemma eller på jobbet. Även om jag ska jobba fem veckor till så är det ju en hel del som ska avslutas, det är inte konstigt att jag blir stressad! Jaja, andas lugnt är mitt nya motto :)

I torsdags tog jag denna bilden framför spegeln... 32+5!

Ha en skön kväll!

// Sara♥


:Sofia

Hehe du är jättetjock syster. ;)

2010-03-21 @ 19:39:44
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Line

Så fin magen och du är! Då får du ta det lugnt om blodtrycket är lite högt! Bara fem veckor kvar att jobba, det kommer ju gå hur fort som helst! Vi får måste höras snart! Ha det toppen så länge! Kramar!

2010-03-22 @ 11:13:04
:Erika

Wow vilken stor och fin mage!

2010-03-22 @ 18:43:09
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0