♥ Ultraljud

Detta inlägg skulle publicerats i går!

Hej hej!

I dag är det passande nog 50 dagar kvar till BF och vi har varit på tillväxt ultraljud. Den är så söt, vårt barn! Allt såg väldigt bra ut och huvudet ligger ner. Jag har trott att vi kommer få ett litet barn eftersom jag vägde 3 160g och Fredrik ca 2 900g. Men Gnutten ligger tydligen något över genomsnitts barnet. I dag vägde den 2 324g!! Fattar inte hur hon kunde beräkna så exakt. Ca 2 300g hade räckt för mig. Hon beräknade att den kommer väga ca 3 700g vid födseln. Jag som bara köpt kläder i stl 50! Går jag över tiden får jag nog köpa nya :)



// Sara♥

:Sofie

Hej! Vilken bra bild ni fick, på vår såg man inte alls så bra, kul!

Vad gäller kläder är det nog ingen fara Agnes vägde 3600 o hon hade st 50 ett par veckor, kan säga generellt att de växer ur kläderna ganska fort fram till ca st 85, sen blir dom ju inte smutsiga på samma sätt heller.. Så köp inte så mycket mer ni lär nog få en del oxå.. Ha det nu så bra! Kram

2010-03-19 @ 12:50:25
:Linda

Mysigt med UL!

Det är så härligt att få se sitt barn.

Det är som Sofie skriver med kläderna. W hade strl. 50 i tre veckor sedan var de för små, detsamma gällde strl 56. Så köp inte för mycket i samma storlek. Men det är ju såå kul att få köpa smått... =) Underbart att allt såg bra ut. Hoppas ni alla tre mår toppen!

Kramar från oss

2010-03-19 @ 13:51:28
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Åh, va mysigt. Älskar UL-bilder,så fantastiskt att de dem där inne.

2010-03-20 @ 21:42:39
Hemsida: http://emring.blogspot.com
:Sofia

Hej...

Mysigt att få se det lilla livet...

Oroa dig inte för kläderna. Det löser sig...

Nej, man vet aldrig.

Du får ta igen skidåkningen rejält nästa år...

2 stycken... Det var inte dåligt.

Vilken helg blir det?

Hinner ni så får ni gärna komma förbi på en fika...

Vilket spa här blir det?

Jag fick presentkort på Asia av Anders i julklapp, längtar tills jag ska utnyttja det.

Resan var toppen, vi hade jättebra väder denna gången. Det snöade väldigt mycket 2 dagar men det var bra sikt trots det!

Och det blir ju bara ännu bättre att åka...

Ha det så bra och hälsa Tybbe...

Kramar



2010-03-21 @ 12:25:52
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0