♥ Skönhetssömn

Hej på er!


Jag är hemskt ledsen för dålig uppdatering!

I morgon börjar Fredrik jobba... känns väl sådär. Vi har ju varit två om det i två veckor nu. Blir annorlunda att vara själv med Signe. Det kommer ju säkert gå jättebra, men det uppstår ju nya situationer hela tiden som måste lösas.

Signe sover helt ok på nätterna... hittills i alla fall :). Vaknar runt 2 och 5, så jag ska inte klaga. hons sover som bäst på morgonen. Så passet efter 5 kan bli 4 timmar. Det säger inte jag nej till. Under dessa två veckor som gått har vi inte ätit frukost före tio. Det känns ju väldigt märkligt om vi ska studsa upp innan hon har vaknat. Det gäller väl att passa på att sova när hon gör det :)

Signe sover i en jättefin korg som farmor Ingmarie och "tant" Kerstin har fixat åt henne. Tydligen har denna korg gått runt i släkten så även Fredrik har sovit i den när han va bebis. Det känns lite kul.




På morgonkvisten kan det hända att hon får ligga kvar i vår säng och sova. Så här gott sover hon då!



Ha en fortsatt bra vecka!

// Sara♥


:Sofia

Ow! Min prinsessa! :D Älskar att man nu ser väldigt tydligt att håret är "brandgult". ;)

2010-05-19 @ 23:09:01
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Linda

Det är något magiskt över sovande barn. Underbart!

Jag hålller helt med er, sov så länge barnen tillåter på morgonen, vad skall man stressa till liksom?

Fortsätt njuta av ert liv!

Kram

2010-05-20 @ 07:11:29
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Friman

Så himla söt!

2010-05-23 @ 20:13:28



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0