♥ Utflykt

Hej hej!

I dag ska jag och min dotter göra vår första utflykt. Ja, alltså ensamma hon och jag... vi har en tid att passa så i dag har jag gått upp i riktigt god tid. Man vet ju aldrig hur lång tid det tar att göra sig ordning och samtidigt underhålla en tjej på tre veckor :) Än så länge sover hon så jag har haft en lyx morgon där jag har duschat, sminkat mig och ätit frukost i lugn och ro. Däremot vet jag inte hur lång tid det tar att göra henne färdig inför vår tripp. Hon ska ju säkert byta blöja flera gånger innan vi kommer i väg... och inte minst äta.





// Sara♥

:Marie Brander

Vad fin hon är!

2010-05-27 @ 13:46:03
:Moster

Aw världens finast! :D Vad är det för utflykt?

2010-05-27 @ 14:07:04
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Line

Så söt! Vart gick utflykten? Hoppas allt är bra annars! Kram

2010-05-27 @ 20:55:09



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0