♥ Badtjej

Hej hej!

Nu har Fredrik simmat med Signe igen, vilket betyder att jag kunde agera fotograf.

Vår tjej älskar verkligen att bada. Hon har utvecklat så mycket i vattnet. Hon vet att hon kommer snabbare framåt om hon sprattlar med benen tex. Simfröken är väldigt pedagogisk som talar om för oss föräldrar att barnen just ska komma snabbare framåt om de sprattlar. Så nu har de lärt sig det! Det är så häftigt! Sen är hon jätteduktig på att dyka och blir inte alls rädd eller ledsen när hon kommer under vattenytan.



Jag är inte alls partisk när jag säger att hon är jätteduktig! :)



Veckan som kommer händer det många roliga saker hos oss.

Först och främst ska vi på våra vanliga äventyr som yoga, jympa och simning.

Men vi ska även få besök av min kära vän A-S, på tisdag, för en lunch och lite stros på stan. Hon stannar förhoppningsvis även över middag innan hon tar tåget hem till Helsingborg i gen. Hennes man är i Shanghai (han också) så vi tjejer ska passa på att umgås lite på tumanhand.

På onsdag bär det av till Falkenberg för att hämta upp Syster Sofia och sen ska vi vidare till Ullared....ja, vi har kommit på att det är höstlov nästa vecka. Men det passar oss bäst då, så vi får trängas :).

Till helgen ska vi till Nässjö och våra vänner familjen Brander. Ska bli jättekul att ses igen. Tiden går ju så fort, sist vi sågs var i midsomras. Ska bli kul att se deras hus. Vi hinner nog också se Fidde och Veronikas hus. Det är så mycket nytt som händer hela tiden :) Vi ska även försöka planera in en fika med våra kära vänner Johan och Sussi. Det blir en fullspäckad helg men det är bara kul!


Jag får se om jag hinner uppdatera nått i veckan. Ni får ha det så bra så länge!

// Sara♥


:Hanna

Hittade precis din blogg igen efter byte av dator och vad stor och söt Signe har blivit. Stora tjejen nu. Henne skall ni vara riktigt stolta över.

2010-11-01 @ 10:47:24
:Linda

Sara, man får vara stolt över sitt barn och tycka att det är det bästa! Det kallas att vara förälder! =)

Hälsa alla så gott i Nässjö, skulle gärna joina er!

2010-11-01 @ 12:18:02
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Sofia

Sööööta goooa Signe...

Fredrik också... ;)

Synd att jag inte kan följa med till Nässjö i helgen, hade varit kul att ses...

Kramar

2010-11-01 @ 13:57:15
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0