♥ Kina inköp

Hej hej!

Här kommer lite kort på några av sakerna vi köpte i Shanghai.


Pappa Fredrik fick bla skor, väska och t-shirt.


Mamma Sara hittade väskor och skor.


Till lilla Signe hittade vi kläder av olika slag samt endel leksaker. Skinntossorna är jag supernöjd med och ångrar mig extremt mycket att vi bara köpte ett par.

Detta var ett smakprov... Fredrik köpte även en dunjacka och jag hittade flera fina pärlhalsband.

Vi är jättenöjda med vad vi hittade även om jag också var ute efter en jacka... man kan inte få allt :)


// Sara♥


:Linda

Gillar din bruna väska och Signes tofflor supermycket. Mycket fina saker!! Alltid skoj att handla på andra ställen så man har lite "unika" saker.

Hoppas ni fått ordnig på dygnsrytmen nu.

Ha det bäst!

2010-10-27 @ 17:39:36
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0