♥ Mys och gos

Hej hej!

Vår dotter är en riktig mystjej ♥ Vi myser mest hela dagarna ;) Hon älskar att vara i mitt knä och ger gärna mig en blöt puss på kinden ♥



Här myser vi lite efter lek på golvet :)


Ha en skön dag!

// Sara♥


:Linda

Shit, vad snygg du är Sara!!! Du ser så fräsch ut! Själv går jag omkring i mina mysbyxor med håret på svaj idag... =)

Jag ser att Signe bröjar få lite mer hår på huvudet, till sommaren kan hon nog ha hårspänne, sött!

Hoppas allt är toppen med er. Kram

2010-10-10 @ 12:53:10
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Sofia

Söta lillan...

Ja, det kommer bli super bra när vi blir klara med allt... Gammalt och nytt i kombo satsar jag på!!

Nej, tyvärr har vi inte fått bygglovet än...

Det har nog varit inne i ca 7 v... Men vi håller tummarna varje dag...

Blir det som vi tänkt ska vi igång nu i höst.

Byggmöte på torsdag...

När var det ni skulle åka?

Ha det toppen och pussa Signe!!

Hälsa mannen också...

Kramar

2010-10-11 @ 07:45:09
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0