♥ Mamma

Hej hej!

Vår dotter är en väldigt bestämd liten dam som vet va hon vill. Framförallt på kvällen när hon är riktigt trött säger hon ifrån rejält. Då är det bara hennes mamma som gäller. Det är både för och nackdelar med att hon är mammig. Fördelen är ju självklart att det värmer i hjärtat att jag vet att hon trivs och vill vara med mig. Men nackdelen är att det alltid är jag som måste natta henne. Det blir jobbit i längden samtidigt som det är jobbigt för Fredrik som så gärna vill men inte får (för henne).






Vi har varit på mamma-bebis jympa i dag. Det var riktigt kul. Det kommer vi fortsätta med :) Får se om jag kan gå i morgon :o


Ha en fortsatt skön kväll!

// Sara♥


:sofie

Vet hur det är, här är det bara jag som får läsa o natta om jag är hemma.. om inte så går det alldeles utmärkt med pappa.. men, men det e sån kort tid dom e små o när dom blir stora så kommer man säkert sakna att ligga brevid o sova panna mot panna o vakna med en stor röd fläck 30 minuter senare.. Ha det nu så bra! Kram

2010-09-21 @ 22:53:31
:Sofia

Söta söta lilla Signe...

Stackars stackars lille Tybbe...

Han får hoppas att det ändrar sig under pappaledigheten... ;)

Kram på er

2010-09-23 @ 17:23:30
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/
:Line

Va fina ni är och vad stor lilla Signa har blivit! Hoppas ni får en bra helg! Kram

2010-09-23 @ 20:41:55
:Linda

Jag känner igen det där. W har varit mammig hela livet tror jag... Men det blir bättre och bättre hela tiden. Det är bara att fortsätta vara med henne Tybbe. När jag låg på bb en vecka och Patrik var hemma varje kväll så vände det totalt för oss. Nu är det pappa som nattar nästan varje kväll. Det finna andra mysiga saker man kan göra tillsammans även om man inte tar nattningen. Fortsätt njuta av er familj. Kram

2010-09-24 @ 11:29:09
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Erika

Men gud så bra! Kommer ni sitta i deras lokaler så alltså?



Det går bra här! Japp, har fast! Så skönt!



Ja jag kan ju komma ner till er snart kanske? I slutet av oktober kanske? Säg när ni kan bara så kommer jag :) Har lite att berätta.. :S



KRAM!

2010-09-24 @ 13:21:36
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0