♥ Överraskning

Hej hopp!

På torsdagsmorgonen låg vi alla tre och myste i min 90 säng. Jag frågade hur planen låg inför dagen. Min galna man sa då det bero på för jag har en överraskning till dig. Okej??!! Jag har bokat paragliding till dig! Nej, jag vågar inte säger jag då. Men det gjorde jag visst!











Jag både startade och landade högst uppe på Åreskutan. Det sker tydligen bara 1% av alla tandemhopp. Vi prickade in denna underbara dag med klarblå himmel. Det var fantastiskt kul och härligt! Jag är riktigt stolt över mig själv som gjorde det fast det var läskigt :)


// Sara♥



:Marie Brander

Och nu fick ju även jag se. Vad härligt det ser ut! Fast att titta på dig räcker för mig! Kram kram

2011-04-21 @ 22:07:45
:Line

Åh vilka härliga bilder! Måste varit en riktigt häftig upplevelse! Kram

2011-04-22 @ 22:50:33



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0