♥ Astrid Lindgrens värld

Hej på er!

Efter en vecka hemma i Sandby begav vi oss till Signes gudföräldrar i Hultsfred för att spendera några sköna dagar tillsammans.

Första dagen sken solen och vi åkte till något av det mysigaste jag vet, nämligen Astrid Lindgrens värld. Besöket var mitt första och det var nog så att vi åkte dit mest för min skull :) Men Signe tyckte det var kul med allt man kunde leka med. 


Den obligatoriska fikan.




Den lilla staden.


Tjejerna i den nya Mattisborgen.


Skål! Det är viktigt att dricka när det är varmt.




Gänget i Junibacken.


Signe provar livet som Nils Karlsson Pyssling :)


Vad finns det här? Hänger du med, pappa?


Signe på Bråkmakargatan :)

Tack underbara ni för en toppen dag! Och tack för allt annat kul vi gjorde, speedway, golfrunda och besök i Katthult och Bullerbyn.

// Sara♥


:Sofia

Åh så mysigt. Jag vill följa med nästa gång!

2011-08-02 @ 23:12:21
Hemsida: http://borninmay.blogg.se/
:Martina

Tack själva för att ni kom! Det får vi göra om fler gånger, då får ni ta med er Sofia! ;) Kram M

2011-08-11 @ 14:56:58
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0