♥ Orsa Grönklitt

Hej!

Vårt mest nordliga resmål i sommar var Orsa. Dit åkte vi tillsammans med min mamma och pappa. Min familj var mycket där när jag var liten, så det var en hel del nostalgi för min del.


Att bada på altanen var en höjdare.


Att titta på djuren i Orsa Björnpark var väldigt spännande.


Tur att det fanns djur man fick klappa också.


En kväll gick vi tipspromenad...


... som slutade så här...


... och så här :)


Vi badade...


... och solade.


Vi fikade på frukt...


... och mumsade på glass.

Sammanfattningsvis hade vi en perfekt sommarsemester i Dalarna och Orsa. Tack mormor och morfar för härliga dagar med er.

// Sara♥

:Sara

Tack själva att ni ville vara där några dar med oss.

2011-08-17 @ 11:21:42
Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0