♥ Mys hos pappa

Hej hopp!

I helgen var vår älskade Signe sjuk för första gången i sitt lilla liv. Hon spydde på fredags morgonen och på lördagen fick hon feber. Den låg runt 39 grader oavsett om hon fick panodil. Hon bara satt rakt upp och ner och var helt avslappnad i knät. Hon ville ju helst vara hos mig så klart. Vi kände inte alls igen hennes hon som brukar vara så framåt och social.

Hon hade bara feber ett dygn som tur var, men nu flera dagar efter är hon fortfarande inte sig själv. Jag kan inte ens sätt ner henne på golvet bland leksakerna utan att hon gråter och kryper efter mig. Hon ska helt enkelt vara hos mig hela tiden samt att hon gärna vill ha nappen. Innan var hon duktig med att bara ha den när hon var trött eller ledsen. Hoppas det vänder snart.

Det tar på krafterna att ha sin dotter hängande på höften hela dagarna därför värmer det i hjärtat när det ser ut så här på kvällen ♥


Mina älsklingar ♥



// Sara♥





Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0