♥ Nyårsafton!

Hej!

Vi firade nyår hos goda vänner i Stockholm. Vi tog flyget upp. För vår prinsessa var det tredje gången hon flög.


Stora tjejen sitter själv på planet :)

Min två älsklingar nyårsfina ♥

Killarna stod för huvudrätten. Gynter fixar hasselbackspotatis....

....och Fredrik flamberar oxfilé.

Signe har nu "lärt" sig krypa bakåt och här har hon fastnat i hörnet med rosetten runt halsen ♥

Annars sysselsatte hon sig mest med Agnes roliga låda. Tack för det, den var toppenkul!

Gott nytt år önskar vi er alla!


Tack familjen Kristensen Gunnarsson Ohlson för en toppen helg!


// Sara♥


:Gynter

Tjohoo! Tack själva! Vilken lång och fyllig lugg jag har på potatiskortet, den känns lite tunnare och mer luftig nu efter flamberandet :) men, men skall man äta gott så får det offras lite.. Tybbe, din min är obetalbar, undrar bara hur vi andra såg ut :) Simma lungt! /g

2011-01-03 @ 12:29:56
:Sofia

Det där ser ju livsfarligt ut!!!!

Förvånar mig inte alls om någon stackare fått sätta luggen till... :)

Precis en sån karta jag tänkt jaga fatt på till vårt nya vardagsrum...

Kram på er...

2011-01-04 @ 07:55:29
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/
:Linda

Jag bara älskar Signes outfit! Underbar!

2011-01-04 @ 11:49:57
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0