♥ Rivning av köksvägg

Hej!

Mina föräldrar var ju som sagt hos oss i helgen. Vi hann nämligen mer än att fira mig. Pappa och Fredrik var jätteduktiga och rev hela väggen mellan köket och vardagsrummet. Det blev så himla bra.

Jag och mamma städade sen byggdamm i flera timmar. Detta märkliga damm letar sig in överallt :)

Tack så jättemycket för hjälpen! Utan er hade vi inte fixat det!




Det började med ett litet titthål...



...som blev större och större.



Nu ser och känner man hur det kommer bli så småningom. Ååå vad vi längtar!



Jag tror jag har fixat allt nu, med snickare, målare, elektriker och mattläggare. I mitten av februari har dessa gubbar gjort sitt jobb färdigt. Vi får se hur långt tid det tar för oss att tapetsera resten av rummet. Det är svårt det där med logistiken.


// Sara♥


:Linda

Vad härligt öppet det blev. Det där blir superbra tror jag! Skall bli skoj att följa processen mot ert färdiga fina kök.

Härligt med en symaskin, nu kan du också börja tillverka små plagg till tösen. Underbart!

2011-01-15 @ 12:00:59
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Line

Spännande! Kommer bli jättebra tror jag =) Hälsa familjen! Kram

2011-01-15 @ 17:00:17
:Anonym

Vilken Killer blick han har Mr destroyer=)

2011-01-17 @ 08:53:07
:Larson

Vilken Killer blick han har Mr destroyer=)

2011-01-17 @ 08:53:30
:Sofia

Framförallt är de sköna att sitta på!

Tja, lite paus kan man väl säga att det är. Lite kallt för snickaren.

Stort och luftigt det kommer bli hos er!

Kramar

2011-01-18 @ 08:00:03
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0