♥ Göteborgsvarvet

Hej på er!

I lördags var det traditionsenligt Göteborgsvarvet. Dessutom sprang min man och Signes gudfar! Det är en härlig folkfest i stan och min familj har så länge jag kan minnas åkt in för att kolla alla duktiga löpare. Det gjorde det extra kul i år när vi fick heja på våra nära och kära.


I täten var det enbart svarta killar :)


Våra killar står laddade.



Signe är trygg hos moster.



Ca 50 000 sprang det 21 kilometrarna!



Våra duktiga killar sprang på 1.45 samt 1.50. Vilket är riktigt bra för att vara första gången.

Grattis och bra jobbat!



// Sara♥


:Linda

Härligt! Riktigt bra tider. Det skulle vara bra tider fastän det skulle vara andra och tredje gången också skulle jag säga. Det brukar ju vara lite småtight (som synes på bilden ovan) på sådana där lopp och man kommer inte riktigt iväg i början.

Bra kämpat och bra hejat!

(Det måste väl ha berott på heja-klacken att tiderna blev så bra, eller ?!? ;o) )

2011-05-24 @ 20:12:09
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Larson

Jo, stabilt sprunget måste jag säga. Jag måste slå 1.45 när jag springer samma distans till hösten......

2011-05-31 @ 09:45:58



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0