♥ Pappaledig

Hej hej!

Ja, som min syster så sant berättade så är jag dålig på att blogga. Men jag skyller på att jag jobbar nu och för det första inte har tid på dagen och för det andra att min man är dålig på att ta kort på det som händer under dagarna.


Jag har nu bett honom om dokumentation som jag kan dela med mig av. Så jag ska försöka bättra mig!

Här har vi dom, mina älsklingar in action!



Detta kort togs i sommras men jag gissar att det är så här dagarna ser ut nu. Bus och skratt hela tiden!


// Sara♥


:Larson

Inte så lätt o komma ihåg/hinna med att ta kort när man är hemma o är pappaledig.......Been there, done that

2011-09-07 @ 08:22:07
:Sara

Haha, men som mammaledig hinner man! Konstigt va? :)

2011-09-07 @ 10:00:34
Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0