♥ Tillsammans

Hej!


Så här en vecka efteråt har jag återhämtat mig från en av det roligaste helgerna på väldigt länge. Alla mina 3000 st kollegor samlades i Stockholm för att ha en kul helg TILLSAMMANS. Vilket också var årets tema!


Det blir mycket kort under en sådan här helg så jag har gort kollage från freadgkväll, lördagdag och lördagkväll.

Det blev en mycket lyckad och rolig helg som vi sent kommer att glömma. TACK alla inblandade!


Allsång på Skansen med Lasse Berghagen, September, Petter och Salem al Fakir.



Aktiviteter på Gärdet och "After Sport" på Stockholm Stadion med mat av Paolo Roberto. Sol och 25 grader ska också tilläggas :)



Middag och show på Stockholm Waterfront med Måns Zelmerlöv, Sarah Dawn Finer, Orup och Lena Philipsson. Det var grymt att se 3000 st släppa loss på dansgolvet.



Jag hittade även två personer utanför Malmökontoret som jag visste skulle vara där. Dels en av mina bästa kompisar och även toastmadame på vårt bröllop, Sussi och dels en barndomskompis som växt upp i samma villaområde som jag, Victoria. Jättekul att träffa er där i vimmlet!



Detta evet händer varje år och nästa år är det vår tur (Malmö) att bjuda hit alla kollegor.


// Sara♥


:Emma

Fina bilder från en trevlig helg med söta kollegorna!

2011-09-02 @ 18:19:56
:Sofia

Jag då? :O

2011-09-02 @ 21:28:14
Hemsida: http://borninmay.blogg.se/
:Syster

Sämsta bloggaren ever.

2011-09-05 @ 20:05:59



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0