♥ Jämförelse

Hej på er!
 
Det är så många som frågat om det är någon skillnad på magen nu och när jag väntade Signe. Jag har kollat på korten från den tiden och kommer väl fram till att det är rätt så lika. Magen är nog lite längre ner men i profil ser den annars ganska lika ut. Vad tycker ni?
 
 
 
Barnet: Barnet växer mycket och ökar nu från drygt ett kilo till tre och ett halvt kilo på bara tio veckor. Barnet vaggas till sömns av mammans rörelser och vaknar ofta när hon lägger sig. Den dygnsrytm som barnet har i slutet av graviditeten kan även hålla i sig efter födseln, men det är inte säkert. Barnet hör många ljud inifrån mammans kropp, bland annat ljud från mammans hjärta och mage. Ljud från magen kan i vissa fall uppgå till så mycket som 80 decibel vilket kan jämföras med en kraftigt trafikerad gata.
 
Familjeliv.se
 
// Sara♥
 
 

:Mandy - Gravid med nr2

Hihi tack :)
Ja, jag använder stativ.. det är min bästa vän hihi :)

2012-12-04 @ 23:38:35
Hemsida: http://mandyyss.blogg.se
:Hanna Karlsson

Jag tycker den är större nu med bebis nr 2. :-)

2012-12-05 @ 06:50:35
Hemsida: http://hannafialotta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0