♥ Nytt jag

Hej på er!

Jag berättade för er om mitt nya liv för ett tag sen och att jag ville se ut så som jag gjorde när jag gifte mig för två och ett halvt år sen.

Vet ni?! Nu är jag där plus lite till :) (eller mindre kanske jag ska säga ;))

På tre månader har jag minskat 8 kg och 8 cm runt magen.


Duktiga jag!

Nöjd efter mycket kämpande med träning och mat.



Framför allt är jag så stolt att mitt sockersug är borta och att jag står emot när det bjuds kakor och bullar på jobbet. Då sitter jag där med mina nötter och blir ännu mer peppad när jag märker att jag klarar det!


Nu ska jag hålla mig här, så jag behöver inte var lika hårt med kosten. Men att falla tillbaka i gamla spår är inget alternativ!


// Sara♥


:Linda

Härligt Sara! Du har all anledning att klappa dig själv på axeln! Mycket strongt måste jag säga. Grattis!!

2012-02-28 @ 11:11:13
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Petra

Ja, du e superduktig på jobb =), till skillnad från mig, hehe.

2012-02-28 @ 20:22:03
:Marie Brander

Bra jobbat!!!

2012-02-28 @ 20:52:50
:Larson

Way to go girl!

2012-02-29 @ 10:27:12
:Sofia

Grattis till dig... Grymt jobb...

Hoppas allt är bra annars...

Hade varit kul om ni ville komma upp å mysa lite...

Tyvärr får det väl dröja liiite till, men snart jäklar är sovrummet färdigt så vi kan ha nattgäster... :)

Kramar

2012-02-29 @ 12:58:22
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/
:Martina Alexandersson

Vad fin du är! Riktigt bra jobbar vännen! All anledning att vara stolt över dig själv! Ses snart.. hoppas jag! :)

Kram

2012-02-29 @ 23:23:57
:Line

Nu har jag läst ikapp mig på bloggen. Va duktig du har varit, kul att du har fått så bra resultat!! Kul att se vad Signe hittar på också! Kram

2012-03-13 @ 15:57:39



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0