♥ Årskrönika 2011

Januari

Vi började året med att renovera köket.




Jag slutade amma och Signe började dricka välling på allvar.




Annars bestod dagarna mest av lek och bus.




Februari

Signe blev nio månader och fick sina första två tänder.




Vårt fina kök blev färdigt.




Färsk frukt blev en ny favorit för Signe.



Mars

Fredrik åkte Vasaloppet ytterligare en gång.




Signe stapplade fram med gåvagnen.




Vi började leka utomhus och gungan blev popoluär.



April

Det var avslutning på babysimmet.




Jag och min man hade lyxig fredagsmys.




Hela familjen var med och byggde staket.




Vi åkte till Åre för lite skidåkning och häng med vänner. Dessutom fick jag se Åreskutan från ovan i form av paragliding.




Vi avslutade april med påskfirande på Senoren i strålande fint väder.



Fortsättning följer...

// Sara♥





Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0